Wie

Wie is dan die MarketingCommunicatieSpecialist?

Mijn naam is Erik Veenstra, geboren op 10 mei 1974, getrouwd en vader van 2 kinderen.

Werkwijze

Ik ben een nuchtere en pragmatisch ingestelde communicatiespecialist. Altijd op zoek naar een frisse nieuwe en meest effectieve methode om een boodschap over te brengen. Soms maak ik hierbij gebruik van de Mental Preference Methode. Hiermee ben je in staat succes te sturen. Met deze methode stem je communicatie uitingen perfect af op de denkstijl van de doelgroep, met als resultaat succesvolle communicatie! De leukste ervaring die ik tot dusver heb waarbij ik de Mental Preference Methode uitgebreid heb ingezet is de wervingscampagne voor Sony Ericsson Emmen.

Naast de Mental Preference Methode maak ik ook vaak gebruik van de Brand Design Methode.

Doel

Mijn doel is een betekenisvolle relaties met klanten, leveranciers en medewerkers aan te gaan, te onderhouden en uit te bouwen. Ontbreekt de betekenis dan is de relatie gedoemd te mislukken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *